Wysyłanie katalogu z artykułami wydaje się być znaną taktyką w dzisiejszych czasach
Każda firma ma potrzebę w dobry sposób się promować — jest w stanie więc przysłać klientom przykładowo folder swych artykułów.

Źródło: http://www.flickr.com
Każdy Polak chociaż raz w życiu zobaczył w swej skrzynce na listy folder czy gazetkę reklamową jakiejś firmy. Może ona oferować meble albo ubrania. Może również być hipermarketem spożywczym. Nie musi być to nawet sklep. Możemy na przykład otrzymać również zaproszenie od szkoły językowej lub z biura podróży. Niekiedy taka przesyłka marketingowa jest czysto informacyjna, a co jakiś czas widnieje na niej info, że z ulotką możemy liczyć na zniżkę. To swoistego typu zachęta, abyśmy przyszli do nich dość szybko. Prócz tego najczęściej bywa również umieszczona na niej data. Informuje nas ona, do którego dnia można skorzystać ze zniżki. Dzięki takim przesyłkom da się czasami naprawdę zrobić biznes życia. Gdy na przykład jakiś sklep chce wysprzedać stare kolekcje albo wyczyścić swe magazyny, to ogłasza totalne wysprzedaże. Wówczas można upolować coś nawet o 50% taniej. To wielki plus i powinniśmy się wówczas na to skusić. Niektórzy dzięki info z tego typu katalogów mogą urządzić mieszkanie albo kupić nową lodówkę.
Spodobał Ci się ten post? Jeśli tak, to z pewnością sprawi Ci radość wiadomość, że podobny tekst jest na wyciągnięcie ręki. Po prostu zobacz ten link prawo patentowe.
Przesyłki reklamowe są u nas dosyć modne. Są one masowe i dostają je także wszyscy nasi sąsiedzi. Różnią się tylko oczywiście danymi adresowymi.
Pamiętajmy, by takich przesyłek nie wyrzucać natychmiast do kosza, ponieważ może ominąć nas naprawdę rewelacyjna okazja.
Duże firmy często wysyłają wielką ilość takiego rodzaju przesyłek.
Leave a Comment