Badania marketingowe? W jakim celu je prowadzić?
Dopełnieniem sprawdzenia jakości obsługi jest łączenie wizyt Mystery Shopping z badaniem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci kontaktują się z firmą za pomocą wybranych ścieżek komunikacji, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient sprawdza jakość i czas kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, BOK, serwisem, metodę reagowania na wątpliwości i pytania klienta, nastawienie, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.

Oferta SecretClient obejmuje także badania podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego, konkursu lub promocji. Wskazuje mocne i słabe strony akcji, szanse rozwoju oraz ryzyka, pomaga w sformułowaniu odpowiedniej taktyki premiowania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród. Regularne sprawdzenia realizowane w trakcie realizacji programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy należycie wykorzystują te działania jako metodę do zwiększenia sprzedaży.
SecretClient przygotowuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.
Wyniki testów SecretClient mogą być dostępne już w czasie trwania badania w systemie on-line. Przynosi to wiele wartościowych informacji, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych zasad postępowania z klientem. Są użyteczne w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę kwestionariuszy, zdjęć, filmów wideo itp., oraz spójne raportowanie całości lub części obszarów objętych kontrolą 24 godziny na dobę. Oprogramowanie zawiera wiele narzędzi analitycznych oraz graficzną prezentację wyników. Dostęp do raportów ma miejsce na różnych poziomach uprawnień, zgodnych z hierarchią firmy. Pozwala to dzielić się wiedzą i wynikami badań z licencjonowanymi menedżerami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, grupami dystrybutorów.
Zespół: kontrahenci doceniają naszą firmę za wieloletnie doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów aktywnych nie tylko w dużych skupiskach miejskich, lecz także w tysiącach małych miejscowości. Taki zasięg terenowy wpływa na szybkość oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także zmniejsza nakłady ponoszone na transport. Badający są objęci specjalnym programem nadzorczym i lojalnościowym.
Leave a Comment