Jakiego rodzaju są korzyści z wzięcia udziału w programach lojalnościowych?
Jeśli poszukujesz podobnych danych na opisywany temat, to też rzuć okiem na teoria ograniczeń pokrewne serwisy, które podnoszą tę tematykę.
Po wybraniu określonych produktów do sprzedaży trzeba tą transakcję zatwierdzić. Programy lojalnościowe są najczęściej wykorzystywane do budowania pozycji rynkowej i zdobywania nowych klientów. Wyznaczony cel jest zależny od tego, na jakim etapie jest oferta firmy oraz z jakimi barierami rynkowymi spółka zazwyczaj się spotyka. Wybór dobrego systemu programu lojalnościowego to przede wszystkim określenie grupy docelowej. Projekt, który jest kierowany do konsumentów, mało odróżnia się od tego, który przygotowany jest z myślą o partnerach biznesowych. W programach B2B uczestnicy przykładają większą wagę do wartości dodanej, która jest oferowana przez organizatora akcji. Wyborami takich uczestników kieruje rozsądek a nie komunikacja emocjonalna.
Leave a Comment