Wizerunek firmy w on-line ma spore znaczenie


wyszukiwarcewyszukiwarce internetowej. Czym wyżej, tym można mu bardziej zaufać.
Jednakże poza tymi nowatorskimi sposobami promocji pamiętajmy o tradycyjnych sposobach: ulotki, wizytówki, foldery czy teczki ofertowe (czytaj dalej), to ciągle narzędzia, które działają, one także są niezbędne, by dana firma była oceniana jako solidna i godna zaufania. Sukcesem jest właśnie połączenie tego typu dwóch światów: offline i online. Nie da się działać tylko na jednej płaszczyźnie, gdyż to niestety nie wróży nic dobrego.
Jeśli chcesz przeczytać więcej informacji na opisywany w tym wpisie temat, to zobacz tutaj śmiało uzupełniające informacje (http://cliff-broker.pl/).
Tylko bycie na tych dwóch frontach, w świecie off i on, przynosi wymierne wyniki biznesowe i wizerunkowe. Pamiętajmy o tym, nie lekceważmy żadnego kanału interakcji z naszymi kontrahentami.
Powiązane artykuły – Print
Leave a Comment