Sprawdzone metody na pozyskanie oraz zatrzymanie klienta

Może to zdziwić, ale przed takowym problemem staje również handlowiec. Jego misją jest sprzedaż, ale w warunkach dużej rywalizacji wcale nie jest to takie proste. Oczywiście nie jest to sytuacja beznadziejna. Zawsze możemy coś uczynić. Wykorzystuje się do tego celu wszelakie możliwe środki dotarcia z informacją do klienta. Najbardziej bodaj klasycznym jest promocja. W wyselekcjonowanych przez nas punktach stoi najęty przez nas człek i raczy produktami które pragniemy sprzedać. Klient w ten sposób zapoznaje się z naszą propozycją i być może przy dokonywaniu zakupów postanowi nabyć nasz towar.
Trudno jednakże w ten sposób promować dla przykładu samochód czy telefon komórkowy.
Kliknij bez strachu ten link a stwierdzisz, że w najświeższym źródle (http://azcolor.com.pl/) zaprezentowano niezwykle intrygujące informacje. One również są pasjonujące.
To przecież nie kiełbasa jakiej kawałek można podzielić na mniejsze po czym dać konsumentowi do skosztowania. Możemy jednak naszą firmę i produkt wypromować w inny sposób. Przychodzi nam tutaj ze wsparciem loteria promocyjna, gdzie elementarną rolę odgrywa zakup bazy danych.
Częstokroć spotykaną jej odmianą jest losowanie kuponów do których uprawniony jest konsument po zrealizowaniu zakupu na z góry wyznaczoną kwotę. Odpowiednio przygotowana loteria promocyjna umożliwia nam niejako „upiec dwie pieczenie na jednym ognisku”. Z jednej strony mamy sposobność podwyższenia sprzedaży znanych już wyrobów (paragon na wyznaczoną sumę) i jednocześnie poinformujemy naszych klientów o innowacyjnym produkcie, który może być główną nagrodą.
Zawiadomiliśmy już naszych klientów o tym iż mamy świetny produkt. Czy na tym kończą się nasze starania? Niestety nie możemy spocząć na laurach, teraz trzeba zatrzymać naszych konsumentów na dłużej. Oczywiście nic tak nie zatrzymuje jak doskonała jakość towaru oraz fachowa, sympatyczna obsługa. Można jednak troszkę wzmocnić efekt przez programy lojalnościowe. Szczególnie ważkim instrumentem są programy lojalnościowe w branży telefonicznej, gdzie produkt jest nieuchwytny.
Leave a Comment