Plusy i minusy zastosowania telebimów w nowoczesnej reklamie, jak sprawdzają się one w większych miastach.

Wpadł Ci w oko przedstawiony artykuł? Jeśli tak, to zobacz również praktyczne informacje (https://www.rego-bis.pl/nasze-kierunki-hiszpania,15.html), które posiadają podobne informacje na opisywany wątek – jeśli chcesz, to sprawdzić kliknij tu!
Sterując natężeniem świecenia każdej z nich otrzymuje się ostateczny kolor piksela, czyli dokładnie to, co widzi odbiorca. Typowe telebimy złożone są z paneli, w skład każdego z nich wchodzi kilkaset punktów. Ogromną zaletą telebimów jest modułowa budowa, przez to że niezależne panele łatwo mogą być łączone w większe bloki, to zmontowanie większych telebimów nie będzie żadnym problemem. Dlatego też w różnych miejscach można znaleźć telebimy o bardzo różnych rozmiarach, niektóre z nich mają kilkanaście metrów kwadratowych powierzchni i są widoczne nawet z odległości kilkuset metrów – warto sprawdzić.
Telebimy coraz częściej spotyka się w mniejszych i większych miastach. Zlokalizowane są one najczęściej tam, gdzie będzie przebywać więcej osób, więc doskonale nadają się na to większe skrzyżowania czy pobliże sportowych i rozrywkowych obiektów. Takie położenie powoduje, że reklamy emitowane na telebimach będą widoczne dla dużej ilości potencjalnych odbiorców, a że przeważnie będzie ona przyciągać wzrok przechodniów, to charakteryzuje się ona wysoką skutecznością.
Leave a Comment