Co jest potrzebne, żeby utworzyć aplikację mobilną, która znajdzie rozgłos?
Mobilne aplikacje to niewątpliwie jeden z ważniejszych trendów aktualnego marketingu. Są one znacznie skuteczniejsze niż standardowe reklamy, gdyż tworzą stały związek pomiędzy użytkownikiem a marką. Aplikacja cały czas przypomina mu o konkretnym produkcie czy usłudze, sprawiając w ten sposób, że jest on bardziej lojalny w stosunku marki.
O czym warto jednakże pamiętać w czasie robienia aplikacji?
Personalizacja jako główny cel
Źródło: http://www.flickr.com
Tworzenie aplikacji mobilnych we współczesnych czasach jest niezwykle proste – z tego też powodu powstaje ich tak wiele. Każdego dnia pisane są tysiące nowych aplikacji, nacelowanych na polepszenie sprzedaży jakiegoś produktu lub rozreklamowanie danej usługi. Tworzone są aplikacje mobilne dla firm, dla niewielkich przedsiębiorców i prywatnych osób – każdy próbuje zastosować siłę tego sposobu do własnych celów. Najłatwiejszym sposobem na powodzenie jest bezpośrednie odniesienie się do użytkownika aplikacji. Najłatwiej jest to zrobić poprzez geolokalizacyjne usługi, przechowywanie informacji o wykonanych płatnościach lub wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Sprawi to, że będzie on dostawał dokładnie takie reklamy, które są powiązane z jego zainteresowaniami, co bez wątpienia zachęci go do kupienia produktu lub wykorzystania usługi.
Świat wirtualny i rzeczywisty jako harmoniczna całość
Źródło: OKNOPLAST Sp. z o.o.
Aplikacje mobilne dla firm specjalizujących się w sprzedaży danych produktów odnoszą w ostatnich czasach coraz większy sukces.
Jeżeli interesuje Cię problematyka poruszana w niniejszym tekście, sprawdź pełną ofertę (https://ksiegowosc-kruger.pl/), a z pewnością okaże się ona dla Ciebie warta zainteresowania.
Gdzie tkwi klucz do ich skuteczności? W głównej mierze polega on na tym, że aplikacje te łączą dwie płaszczyzny życia klienta – realny i wirtualny świat. Za przykład może tu posłużyć aplikacja konkretnego sklepu internetowego, która nie tylko informuje użytkownika o promocjach, lecz także daje mu np. bony rabatowe, które będzie on mógł wykorzystać w wybranym sklepie stacjonarnym danej marki – sii.pl/offer-page/digital/.
Tworzenie aplikacji mobilnych wchodzi zatem na wyższy poziom i zaczyna przechodzić na realne życie użytkownika.
Jak widać, napisanie udanej aplikacji w współczesnych czasach wcale nie zalicza się do trudnych zadań. Trzeba tylko znaleźć pomysł oraz właściwie go zaprezentować, a z pewnością odniesiemy sukces.
Leave a Comment