Z jakiego powodu bilboardy nadal są tak popularnym nośnikiem reklamy zewnętrznej, z czego się bierze ich skuteczność.
Zewnętrzna reklama cały czas się cieszy bardzo dużym wzięciem wśród klientów, mimo coraz szerszej dostępności cyfrowych form przekazu. Wynika to z tego, że jej skuteczność nie maleje, a mając na uwadze możliwości jest bardzo atrakcyjna cenowo.
Źródło: http://www.flickr.com
Firmy bardzo chętnie wybierają najróżniejsze reklamowe tablice, billboardy Biała Podlaska czy coraz bardziej popularne ekrany LED jako jeden z głównych reklamowych nośników Billboardy z Białej-Podlaskiej. Między innymi to wynika z tego, że póki co ciężko jest stojący przy ruchliwej trasie wielki plakat zastąpić czym innym. I dużo wskazuje na to, że w najbliższych latach nic się w tym temacie nie zmieni, gdyż po statystykach można zobaczyć, że reklama zewnętrzna w takiej postaci ma się naprawdę dobrze.
Źródło: http://www.flickr.com
Jednym z największych plusów tego typu form reklamowych jest możliwość na dotarcie do sporej liczby klientów przy stosunkowo niewielkich wydatkach. Najczęściej ogromne billboardy Białystok Tamta strona widzi się w miejscach, w których przebywa sporo ludzi. Na przykład to będą duże ulice, okolice centrów handlowych czy też place albo deptaki. Ze względu na to, że pomimo dużych wymiarów przejeżdżający lub przechodzący ludzie będą mieli tylko parę chwil na obejrzenie całości, to przeważnie bilboardy są wyjątkowo proste jeżeli będzie chodzić o przekaz. Zawierają bowiem jakiś rysunek albo zdjęcie (Obróbka zdjęć) oraz krótkie, łatwe do zapamiętania hasło reklamowe.
Ale właśnie ta prostota będzie dawać bardzo dobre rezultaty, gdyż duża powierzchnia nośnika i niemożliwość jego nie dostrzeżenia sprawia, że nawet jak się specjalnie go nie ogląda, to i tak kątem oka się do dostrzega.
Leave a Comment